ŠPORTNA VZGOJA
Športno vzgojo poučujemo trije športni pedagogi:
- Tatjana Grgič
- Jani Žiberna
- Vojko Žiberna
Dolga leta smo športno vzgojo imeli skupaj z osnovnošolci v športni hali, kjer pa je, kljub njeni velikosti vladala nepopisna gneča. Razmišljali smo, kako bi jo razbremenili in se po predlogu enega izmed staršev leta 1996 prijavili v Center šolskih in obšolskih dejavnosti na Kozjaku. Ti centri so se ravno ob tem času začeli ustanavljati po vsej Sloveniji. Sedaj, po desetih letih, si upamo priznati, da si še v sanjah nismo predstavljali, kako se bodo dogodki odvijali v prihodnosti. Šole v naravi oz. športni tedni v srednjih šolah niso določeni z učnim načrtom, je pa v ciljih in smernicah strnjena oblika športne vzgoje priporočena in dobrodošla.
Tega smo se oprijeli tudi mi, športni pedagogi, saj smo imeli vso podporo v vodstvu šole ter dijakom in njihovim staršem ponudili nadstandardno in neobvezujočo ponudbo, o kateri je bilo takrat rečeno, da se bodo šole med seboj razlikovale. In res je, da imamo na naši šoli športno vzgojo organizirano drugače kot na večini ostalih srednjih šol. Tudi ko smo leta 2003 dobili svojo športno dvorano, smo športne tedne zaradi priljubljenosti med dijaki ohranili. S prvimi letniki gimnazijskega programa gremo v začetku septembra na slovensko obalo, z drugimi pozimi na smučanje, s tretjimi pa na začetku septembra v slovensko visokogorje.
Ko je leta 2001 tudi program ekonomskega tehnika pridobil dodatno, tretjo uro športne vzgoje, smo tudi zanje pripravili športne tedne, saj so se v primerjavi z gimnazijci ves čas počutili zapostavljene. Z dijaki prvega letnika ekonomske šole smo se trikrat odpravili na odkrivanje Krasa s kolesarske in jamarske perspektive, z dijaki drugega letnika pa gremo v Tabor mladih v Dolenjske Toplice, kjer spoznajo kajakaštvo, kolesarjenje, pohode, kanu in plavanje. Ker se nam je zdelo kolesarjenje za 1. letnike prenevarno, smo tudi njih skupaj z gimnazijci peljali na morje. V šolskem letu 2007 smo na morje peljali tudi dijake aranžerskega tehnika in želimo si, da bi bilo tako tudi v prihodnje.