»When local becomes global«
Projekt financiran s sredstvi Slovenskega štipendijskega a EGP/NFM temelji na prioritetah NFM, predvsem na področju Ohranjanja in revitalizacije naravne in kulturne dediščine, medinstitucionalnem sodelovanju ter izmenjavi dobrih praks treh šol iz treh različnih držav:
- prijavitelj: Šolski center Srečka Kosovela Sežana, Slovenija,
- partner št.1: VÅGEN Vidergaende skole, Sandnes, Norveška (država donatorica) in
- partner št.2: Agruppamento de Escolas de Barcelos, Portugalska (programska država).
Projekt bo razdeljen na tri dele:
- Raziskovanje naravne in kulturne dediščine v lastnem lokalnem okolju (predvsem mitov in legend, ki bi lahko postali osrednji del novih turističnih proizvodov)
- Razvoj novega turističnega proizvoda na projektnem tednu z naprednimi metodami za razvoj kreativnih rešitev
- Implementacija ideje v lokalno okolje v vsaki sodelujoči državi
Cilji partnerstva:
- izgradnja novega partnerstva z norveško šolo,
- nadgraditi sodelovanje, začeto s prejšnjimi projekti s šolo na Portugalskem, ki je do sedaj nastopala kot gostiteljska šola,
- utrditi dobro sodelovanje med šolami in lokalnim okoljem,
- razširiti mreženje/medstrukturno sodelovanje,
- ohranjanje in razvoj kulturne in naravne dediščine partnerjev v projektu,
- oblikovati nove turistične proizvode,
- predstaviti spretnosti in kompetence naših dijakov v delovnem okolju,
- pripraviti partnerstvo za nadaljnje večje strateške projekte.
Teme, ki jih bomo obravnavali, so:
- Raziskave na področju turizma, ki temelji na lokalni dediščini
- Razvoj turističnih proizvodov s sodobnimi vizualnimi identitetami
Pristop:
- povezava vsake šole z okoljem;
- 3 srečanja z inovativnimi izobraževalnimi metodami (ustvarjalno podjetniški teden za dijake) in predstavniki podjetij in lokalnih institucij preko predavanj in delavnic;
- učinkovit sistem komuniciranja (številni kanali: Etwining, MagazineFactory, E-mail, Facebook skupina, profil, TumblrBlog, spletne strani …). S tem bo vzpostavljena dobra podlaga za diseminacijo ter pripravo brošure o projektnih rezultatih. Z vsem zbranim materialom bo mogoče tudi boljše koriščenje projektnih rezultatov na srečanjih, konferencah, predstavitvah;
- med projektom bodo dijaki primorani uporabljati znanje tujega jezika, predvsem s strokovnega področja. V online reviji Magazine Factory bomo objavljali članke o dosežkih dijakov sorodnih programov Exhibition design/ aranžerski tehnik/ Visual merchandiser in bo služila kot izdelek, preko katerega se bomo spoznavali, na nek način tekmovali v objavah in postopoma nadgrajevali rezultate projekta. Revija je že pripravljena, uredniki pa smo kontaktne osebe iz treh sodelujočih šol.
Maja Prešeren, koordinatorka