Pri medpredmetnem povezovanju so izobraževalne vsebine organizirane okrog doloÄene teme. Cilj takega pouka je zmanjšati razdrobljenost znanja po šolskih predmetih in doseÄi bolj celovito znanje. Povezovanje izobraževalnih vsebin pripomore tudi k boljši uporabnosti znanja.
Vektorji in njihova uporaba pri jadranju
Povezovanje poteka med predmeti: matematika, fizika, športna vzgoja in geografija. Pri projektu sodelujejo dijaki drugega, tretjega in Äetrtega letnika gimnazijskega programa.
Teme:
- matematika: geometrija v ravnini, kotne funkcije, vektorski raÄun, sferne koordinate, pomorske karte;
- fizika: sile, Bernullijeva enaÄba, transformacija vetra v pogonsko silo, satelitska navigacija, merjenje globin;
- športna vzgoja: vrste jadrnic, telesna priprava na jadranje, tehnike plavanja;
- geografija: nastanek vetra in vrste vetra na Jadranu, doloÄanje položaja, razliÄni sever, primerne lokacije za jadranje na Jadranu.
Alojz ÄŒotar, profesor matematike
|