english italiano deutsch francais

Iskalnik

Leonardo da Vinci-Visual merchandising Natisni

Opis projekta

Projekti mobilnosti, ki jih je prijavljal in ispešno izvajal naš Šolski center v preteklosti so bili vsebinsko "močni" z visoko podporo lokalnih parterjev. ÄŒe so v prejšnjih projektih naši dijaki predvsem raziskovali in razvijali kompetence pridobljene v tujini s primerjavami in analizami spoznanj na mobilnosti, ter raziskave in ugotovitve javno predstavili loklalnemu okolju, na tekmovanjih na nacionalni in mednarodni ravni, bomo z letošnjim projektom dijake neposredno vključili v tuje delovno okolje.
Šolski center Srečka Kosovela Sežana želi kot prijaviteljica projekta svojim dijakom ponuditi možnost izpopolnjevanja v tujini. Zato bo v letu 2012 na Portugalsko poslala 6 dijakov , ki bodo v dveh tednih po vnaprej pripravljenem programu v sodelovanju s partnerjiem v projektu poleg dela v prodajalnah sodelovali pri organizaciji prireditev v okviru projeka Braga-Prestolnica mladih 2012. Tako bodo lahko dosegli večino kompetenc programa aranžerski tehnik, za katerega se izobražujejo. Z delom v tujini bodo dijaki izboljšali svoje poklicne kompetence, saj bodo primorani komunicirati v tujem jeziku, se znajti v nepredvidenih situacijah, ustrezno ukrepati in z vsem tem razvijati podjetniške in oblikovalske sposobnosti. Drugo okolje bo spodbudilo kreativnost in jim razširilo obzorja. S tem bo zagotovljen transfer znanja iz teorije v prakso, kar je glavna želja oblikovalcev novih izobraževalnih programov.

Braga je v letu 2012 prestolnica mladih in zato se dogaja veliko prireditev kot so: otvoritve, pogostitev, predstave, sejmi,...V septembru/oktobru bo dogajanje najbolj pestro. Partner v projektu mi je zagotovil, da bodo udeleženci na mobilnosti vključeni v številne aktivnosti povezane z organizacijo in izvedbo dogodkov (načrtovanje sejemskega prostora, okrasitev prireditvenega prostora, priprava scene na odru, priprava pogrinjkov na pogostitvah, priprava predstavitev in promocijskih materialov...) prav tako kot v samem aranžiranju izložb, predstavitvenih prostorov pri tamkajšnjih trgovcih. Tako bodo tudi sami sposobni doumeti širino in pomen poklica za katerega se izobražujejo.

Cilji projekta

Cilj, projekta mobilnosti je doseganje najpomembnejših kompetenc prenovljenega programa aranžerski tehnik med pripravo in mobilnostjo po vnaprej pripravljenem programu:

VIZUALNE KOMUNIKACIJE: razumevanje vizualnih (likovnih) izrazil, smiselno in kreativno uporabljanje likovnih izrazil v vizualni komunikaciji, uporaba različnih stilov umetnosti v vizualnem komuniciranju

TRŽNO KOMUNICIRANJE: uspešno sporazumevanje, izbiranje spleta orodij za trženjsko komuniciranje, povezovanje tržnega komuniciranja z globalnim trženjem

POSPEŠEVANJE PRODAJE: oblikovanje in načrtovanje celovitih ukrepov pospeševanja prodaje

MULTIMEDIJSKO OGLAŠEVANJE: pripravljanje multimedijskih orodij tržnega komuniciranja, sodelovanje pri akcijah tržnega komuniciranja.
Poseben cilj, ki smo si ga zadali je promocija kompetenc programa aranžerski tehnik, ki iz samega imena poklica niso takoj vidne. Želimo, da bi okolje spoznalo naše aranžerje kot kader, ki je zaposljiv in pripomore k doseganju dodane vrednosti malih podjetij v okolju z možnostjo izgradnje njihove tržne prepoznavnosti.

Pomen projekta za udeležence in okolje

DIJAKI: z doseganjem zastavljenih ciljev, bodo pridobili ključne kompetence prenovljenega programa aranžerski tehnik v tujini in v konkretnih situacijah (tako bodo osmislili teorijo, jo direktno povezali s prakso). Aktivirali bodo svoje predznanje o vsebinah strokovnih modulov ter jo ugledali v drugi luči-kot resnično aplikativno, uporabno in tudi cenjeno. Zavedali se bodo širine programa za katerega se izobražujejo in osmislili svoj poklic.

UÄŒITELJI: učitelji šolskega centra se povezujemo z okoljem in skušamo najti skupne točke pri usklajevanju potreb okolja in možnostih šole. Da bi lahko postali še boljši zagovorniki programa za katerega izobražujemo naše dijake moramo ugotoviti, kako ta program vidijo drugje oz. kako se promovira.

PARTNERJI: partner je navdušen nad tematiko projekta, saj tudi sam poučuje pospeševanje prodaje in umešÄanje izdelkov v prodajalno.

REGIONALNI KONTEKST: predstavitev programa aranžerski tehnik na drugačen način s pomočjo izkušnje v tujini in s tem povečati prepoznavnost programa in šole (šole, podjetja, občina, razvojen agencije).

NACIONALNI KONTEKST: izsledke predstaviti širši javnosti s področja izobraževanja, poklicnega usposabljanja, kompetenčnega sistema in predstavniki delodajalcev dijakov na praktičnem usposabljanju (MSŠ, CPI, GZS, OZS).

Maja Prešeren, koordinatorka projekta