Leonardo da Vinci-Visual merchandising |
|
Opis projekta
Projekti mobilnosti, ki jih je prijavljal in ispešno izvajal naš Šolski center v preteklosti so bili vsebinsko "moÄni" z visoko podporo lokalnih parterjev. ÄŒe so v prejšnjih projektih naši dijaki predvsem raziskovali in razvijali kompetence pridobljene v tujini s primerjavami in analizami spoznanj na mobilnosti, ter raziskave in ugotovitve javno predstavili loklalnemu okolju, na tekmovanjih na nacionalni in mednarodni ravni, bomo z letošnjim projektom dijake neposredno vkljuÄili v tuje delovno okolje.
Šolski center SreÄka Kosovela Sežana želi kot prijaviteljica projekta svojim dijakom ponuditi možnost izpopolnjevanja v tujini. Zato bo v letu 2012 na Portugalsko poslala 6 dijakov , ki bodo v dveh tednih po vnaprej pripravljenem programu v sodelovanju s partnerjiem v projektu poleg dela v prodajalnah sodelovali pri organizaciji prireditev v okviru projeka Braga-Prestolnica mladih 2012. Tako bodo lahko dosegli veÄino kompetenc programa aranžerski tehnik, za katerega se izobražujejo. Z delom v tujini bodo dijaki izboljšali svoje poklicne kompetence, saj bodo primorani komunicirati v tujem jeziku, se znajti v nepredvidenih situacijah, ustrezno ukrepati in z vsem tem razvijati podjetniške in oblikovalske sposobnosti. Drugo okolje bo spodbudilo kreativnost in jim razširilo obzorja. S tem bo zagotovljen transfer znanja iz teorije v prakso, kar je glavna želja oblikovalcev novih izobraževalnih programov.
Braga je v letu 2012 prestolnica mladih in zato se dogaja veliko prireditev kot so: otvoritve, pogostitev, predstave, sejmi,...V septembru/oktobru bo dogajanje najbolj pestro. Partner v projektu mi je zagotovil, da bodo udeleženci na mobilnosti vkljuÄeni v številne aktivnosti povezane z organizacijo in izvedbo dogodkov (naÄrtovanje sejemskega prostora, okrasitev prireditvenega prostora, priprava scene na odru, priprava pogrinjkov na pogostitvah, priprava predstavitev in promocijskih materialov...) prav tako kot v samem aranžiranju izložb, predstavitvenih prostorov pri tamkajšnjih trgovcih. Tako bodo tudi sami sposobni doumeti širino in pomen poklica za katerega se izobražujejo.
Cilji projekta
Cilj, projekta mobilnosti je doseganje najpomembnejših kompetenc prenovljenega programa aranžerski tehnik med pripravo in mobilnostjo po vnaprej pripravljenem programu:
VIZUALNE KOMUNIKACIJE: razumevanje vizualnih (likovnih) izrazil, smiselno in kreativno uporabljanje likovnih izrazil v vizualni komunikaciji, uporaba razliÄnih stilov umetnosti v vizualnem komuniciranju
TRŽNO KOMUNICIRANJE: uspešno sporazumevanje, izbiranje spleta orodij za trženjsko komuniciranje, povezovanje tržnega komuniciranja z globalnim trženjem
POSPEŠEVANJE PRODAJE: oblikovanje in naÄrtovanje celovitih ukrepov pospeševanja prodaje
MULTIMEDIJSKO OGLAŠEVANJE: pripravljanje multimedijskih orodij tržnega komuniciranja, sodelovanje pri akcijah tržnega komuniciranja.
Poseben cilj, ki smo si ga zadali je promocija kompetenc programa aranžerski tehnik, ki iz samega imena poklica niso takoj vidne. Želimo, da bi okolje spoznalo naše aranžerje kot kader, ki je zaposljiv in pripomore k doseganju dodane vrednosti malih podjetij v okolju z možnostjo izgradnje njihove tržne prepoznavnosti.
Pomen projekta za udeležence in okolje
DIJAKI: z doseganjem zastavljenih ciljev, bodo pridobili kljuÄne kompetence prenovljenega programa aranžerski tehnik v tujini in v konkretnih situacijah (tako bodo osmislili teorijo, jo direktno povezali s prakso). Aktivirali bodo svoje predznanje o vsebinah strokovnih modulov ter jo ugledali v drugi luÄi-kot resniÄno aplikativno, uporabno in tudi cenjeno. Zavedali se bodo širine programa za katerega se izobražujejo in osmislili svoj poklic.
UÄŒITELJI: uÄitelji šolskega centra se povezujemo z okoljem in skušamo najti skupne toÄke pri usklajevanju potreb okolja in možnostih šole. Da bi lahko postali še boljši zagovorniki programa za katerega izobražujemo naše dijake moramo ugotoviti, kako ta program vidijo drugje oz. kako se promovira.
PARTNERJI: partner je navdušen nad tematiko projekta, saj tudi sam pouÄuje pospeševanje prodaje in umešÄanje izdelkov v prodajalno.
REGIONALNI KONTEKST: predstavitev programa aranžerski tehnik na drugaÄen naÄin s pomoÄjo izkušnje v tujini in s tem poveÄati prepoznavnost programa in šole (šole, podjetja, obÄina, razvojen agencije).
NACIONALNI KONTEKST: izsledke predstaviti širši javnosti s podroÄja izobraževanja, poklicnega usposabljanja, kompetenÄnega sistema in predstavniki delodajalcev dijakov na praktiÄnem usposabljanju (MSŠ, CPI, GZS, OZS).
Maja Prešeren, koordinatorka projekta
|