english italiano deutsch francais

Iskalnik

MAPA UČNIH DOSEŽKOV Natisni
V skladu s prenovo šolstva 11. člen Pravilnika o ocenjevanju in preverjanju znanja v srednjih strokovnih in poklicnih šolah določa Mapo učnih dosežkov (MUD).



Dijaki bodo sistematično spoznavali sebe in okolje (trg dela) ter usvajali vešÄine za prehod iz šolanja v delo. Na ta način bodo uspešneje načrtovali in vodili poklicno kariero, ki je ena izmed nacionalnih integriranih ključnih kvalifikacij.
V mapi bodo dijaki odgovarjali na vprašanja: Kdo sem? (osebni podatki in osebnostne lastnosti), Kaj hočem doseči in kaj moram za to storiti? (interesi, vrednote, cilji: motivacija), Kaj znam? (spričevala in dokazila o kompetencah formalnega in neformalnega izobraževanja).
  • Predstavitev projekta MUD učiteljskemu zboru (Marjetka Gombač, šolska svetovalna delavka)
  • Poizkusno uvajanje MUD v 2. ET

Vsebina

  • predstavitev MUD,
  • poklicni interesi in cilji,
  • osebnostne lastnosti in uporabni izrazi za samopredstavitev,
  • spretnosti, načini obnašanja in lastnosti podjetne osebe ter osebne izkušnje,
  • primeri zavajajoče matematike v slovenskih sredstvih javnega obvešÄanja (cene v trgovini in najcenejša varianta pri izgradnji ceste)
  • načini učenja italijanšÄine in vrednotenje svojega znanja,
  • pričakovanja dijakov v življenju in iskanje njihove lastne poti (ob odlomku iz knjige Nejca Zaplotnika Pot in pesmi Ervina Fritza Nekakšna izjava).

Cilji

  • seznanijo se z MUD – kaj je in čemu naj bi služila,
  • ugotovijo svoje najljubše poklice, določijo si kratkoročne, srednjeročne in dolgoročne cilje, naštejejo svoje pozitivne lastnosti,zmožnosti in težave ter ovire pri doseganju ciljev, navedejo, kaj so od tega že naredili, česa jim ni uspelo ter zakaj,
  • ugotovijo svoj tip osebnosti, spoznavajo izraze za opisovanje sebe in išÄejo poklice, kjer so zaželene posamezne osebnostne lastnosti,
  • spoznajo osebnostne lastnosti podjetne osebnosti ter prepoznajo in navajajo svoje
  • podjetniške izkušnje,
  • povežejo teorijo s prakso in osmislijo učenje matematike,
  • usvojijo nekatere metode učenja italijanskega jezika, ugotovijo način učenja pri sebi in ozavestijo rezultate učenja v dveh letih šolanja

Metode dela

  • test interesov, razlaga, pogovor v krogu, delavnice, samorefleksija, intervizija,
  • reševanje nalog, delo s tekstom in delo z računalnikom.

Oblike dela

  • frontalna, skupinska in individualna

Izvajalci

Karmen Škrk, univ. dipl. prof. slo. in ped., Marjetka Gombač, univ. dipl. ped. in prof. soc., Ines Celin, univ. dipl. psih., mag. Marino Pavletič, Mojca Železnik Buda, univ. dipl. ekon., Elvira Mavrič, univ. dipl. prof. franc. in italij. jezika, Stanislav JablanšÄek, univ. dipl. org.,
Marjan Spetič, univ. dipl. ing. elek..

Marjetka Gombač, koordinatorka projekta
Zala Likar, fotografije